.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک مازندرانی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد شد
شمال نیوز: با حضور معاون حقوقی و مجلس و مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، مدیر کل جدید ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

شمال نیوز: سید محمدتقی علوی با حضور معاون حقوقی و مجلس و مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، مدیر کل جدید ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد شد.

به گزارش شمال نیوز، ظهر امروز با حضور معاون حقوقی و مجلس، مدیر امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، ورزشکاران و مسوولان استانی کهگیلویه و بویراحمد، «سید محمدتقی علوی» طی آیینی به عنوان مدیر کل جدید ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

سیدمحمد تقی علوی طی حکمی از سوی مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان به عنوان مدیر ارشد ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد تا با اجرای برنامه‌هایی جدید گامی موثر در توسعه ورزش این استان بردارد.

علوی، اهل مازندران و اصالتآ ساروی بوده و رئیس دفتر «سید عبدی افتخاری»، مدیرکل سابق ورزش کهگیلویه و بویراحمد، رئیس کنونی فدراسیون اسکی کشور و معاون اداره کل ورزش و جوانان استان‌های مازندران و قزوین را در کارنامه کاری خود دارد.

علوی در آیین تودیع و معارفه مدیرکل‌های قدیم و جدید ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، کمک و تعامل برای افزایش افتخارات ملی و بین‌المللی در حوزه جوانان، تعامل و فعال کردن سمن‌های ورزشی، توجه و حمایت از حوزه بانوان، هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی برای آمادگی و حضور در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی و المپیک 2020 توکیو، شناسایی و تقویت نخبگان ورزشی به خصوص در حوزه جوانان را از جمله مهم‌ترین برنامه‌های کاری خود در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

در پایان مراسم حکم «سید محمدتقی علوی» توسط «امیررضا خادم»، معاون حقوقی و مجلس وزارت ورزش و جوانان اهدا و از زحمات سه ساله جهانبخش ایزدپور تقدیر شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شعله 24 آذر 1395
شما مازندرانیا خیلی بیکارین با این خبراتئن
سرخرودج.ش 24 آذر 1395
تبریک برادر.ان شاءالله درسمتهای بالاترببینمتون
همکار اداره کل س.ع 25 آذر 1395
حاج آقا سلام مبارک است انشا... موفق باشید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.98 seconds.